DARMOWA DOSTAWA OD 300 PLN!
wysyłka
facebook
KATEGORIE
Proste ćwiczenia na płaski brzuch 1
Proste ćwiczenia na płaski brzuch

 

Zostały jeszcze dwa miesiące do lata! To najlepszy czas na to, aby popracować nad swoją sylwetką. Dzisiaj prezentujemy Wam kilka, prostych ćwiczeń, które wykonywane regularnie mogą pomóc nam uzyskać wymarzony, płaski brzuch.

 

Ćwiczenie 1 Przyciąganie kolan do klatki

Stopy i kolana unosimy delikatnie nad ziemią, następnie przyciągamy kolana do klatki piersiowej odrywając pośladki od maty. W momencie największego spięcia wykonujemy wydech i wracamy do pozycji wyjściowej. Wykonaj 30 powtórzeń w 2 seriach.

Ćwiczenie 2 Skłony tułowia nogami w górze

Ręce przy skroni, łokcie odwiedzione do tyłu, nogi w górze. Zrób wdech, a następnie powolnym ruchem unieś barki, staraj się wykonać mocny ruch rolowania do wewnątrz, w momencie największego spięcia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej nie dotykając plecami maty. Wykonaj 20 powtórzeń w 2 seriach.

Ćwiczenie 3 Nożyce pionowe

Połóż się płasko na podłodze. Ręce połóż wzdłuż tułowia. Delikatnie oderwij barki od ziemi i wykonuj nogami szybkie ruchy nożyc w pionie. Najwyższy punkt, jaki powinna uzyskać unoszona noga to moment, w którym tworzy ona z podłożem kąt 45 stopni. Wykonaj 30 powtórzeń w 2 seriach.

Ćwiczenie 4 Tzw. deska

Przyjmij pozycję jak do męskiej pompki - ręce na ziemi na szerokość ramion, stopy na szerokość barków, plecy prosto, brzuch wciągnij. Trzymaj taką pozycję przez minutę, a następnie odpocznij przez 15 sekund. Całość powtórz 5 razy.

 Zacznij wykonywać ćwiczenia już dziś. Wystarczy poświęcić 12-15 minut, trzy razy w tygodniu, aby znacznie poprawić kondycję mięśni brzucha. Pamiętaj! Liczy się jakość, a nie ilość. Ćwiczeń na brzuch nie można robić szybko i bezmyślnie. 

Polecamy również Waszej uwadze 10 minutowy trening brzucha Melanie Brown:

Komentarze do wpisu (1)

23 kwietnia 2016

Fajne ćwiczenia, może warto spróbować.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl